NEW IN : ADIDAS SUPERSTARS METAL TOE

Jeg er startet på juicekur idag ..

DSC02012DSC02002 DSC02003 DSC02007 DSC02009

Forleden dag skrev min kollega Christina rundt til kontoret: “Jeg starter på juicekur i næste uge, hvem er friske på at joine?”. Normalt ville jeg nok have tænkt at det ikke var noget for mig, men i sidste uge var jeg sammen med Laura, som på daværende tidspunkt havde været på juicekur i intet mindre end 5 dage og hun havde altså været vild glad for resultatet 🙂 Hun følte sig “udrenset”, havde meget mere energi og havde fået totalt flad mave 🙂 Allesammen nogle resultater jeg gerne selv gad mærke på egen krop, så jeg sprang sku på og sagde ja! Jeg vendte selvfølgelig lige ideen med min PT Line, men hun sagde at det kunne jeg sagtens prøve af, når det ikke var længere tid det drejede sig om 🙂

Den juicekur jeg er startet på forløber nemlig kun over 3 dage. Det er fra firmaet SlowjuiceCopenhagen, som ligger på Østerbro i København. Jeg har valgt den juicekur der hedder “Original Cleanse – 3 dage”. Men der findes flere forskellige slags på deres webshop og man kan selv vælge om varigheden skal være 1, 2 eller 3 dage 🙂 Min menu de næste par dage består derfor af:

 

Indhold – Original Cleanse 3 dage: 

15 x økologiske koldpressede juicer.

3 x økologisk mandeldrik.

3 x økologisk kokosvand.

1 x økologisk citron.

Sugerør.

Økologisk urtete fra Pukka.

Vejledning til din Slowjuice Original Cleanse.

En lille RAWBITE man kan spise når kuren af slut.

 

Selve kuren. 
Jeg er super spændt på resultaterne og glæder mig til at smage de forskellige juice varianter. Min morgen startede med et stort glas vand med citron, det gør man for at balancere kroppens PH-værdi og for at få hydreret kroppen igen, efter de mange timer under dynen. Det burde man faktisk gøre hver morgen 🙂 Derefter drak jeg en flaske mandelmælk, som er fyldt med sunde fedtstoffer fra mandler og dadler. Den skulle gerne gøre at kroppen bliver i stand til at optage de fedtopløslige vitaminer, som er i de koldpressede juicer 🙂 Herefter går man så igang med de “rigtige” juices, som man skal drikke hver 2-3 time. De anbefaler at man starter med “Gulerod /Chili” varianten, da chilien sætter gang i forbrændingen og den derfor er god at tage i løbet af dagen hvor man er fysisk aktiv. Senere på dagen kan man så drikke f.eks. “Rødbede /Ingefær” da den indeholder nitrat, som er med til at øge ens udholdenhed og præstationsevne, hvilket nok er ret væsentligt hen af eftermiddagen hvor man normalt går kold på arbejdet 😉 Jeg spår at dette tidspunkt bliver det mest kritiske for mig, da jeg vil savne min kaffe helt vildt!

Det er med store forventninger og en lille smule nervøsitet at jeg går igang med det her projekt, da det er meget atypisk mig at rode mig ud i denne her slags ting, haha. Jeg er jo et totalt madører, så jeg er spændt på om jeg kan holde mig i skindet de her 3 dage og ikke falder i “spisefælden”. Nu må vi se 😉 Jeg skal i hvert fald nok skrive et opfølgende indlæg i weekenden om hvordan det hele gik og om jeg kunne se nogle resultater. Hvis i vel og mærke er nysgerrige omkring det 😉 ?

Har i også prøvet at være på juicekur?

Indlægget er sponsoreret

FBhow-to-add-social-media-icons1 BLhow-to-add-social-media-icons1 IGhow-to-add-social-media-icons1

   

4 kommentarer

  • Har selv overvejet det flere gange.. men er meget i tvivl.. så glæder mig til at høre om resultatet..

    Frejjack.blogspot.dk

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Jeg er bestemt nysgerrig og vil glæde mig til en opdatering. Jeg overvejer selv at afprøve en juicekur, men er også hamrende i tvivl om, om jeg vil kunne klare det 😉 Jeg hepper på dig. God fornøjelse (:

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Christina Barré

      Jeg skal nok give en update når jeg er færdig 😛 Ligenu er jeg så sulten at det er helt håbløst, men det kan vel nå at ændre sig 😉

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

NEW IN : ADIDAS SUPERSTARS METAL TOE