EN BEHANDLING JEG SENT VIL GLEMME: NUORI TREATMENT SUPRÈME HOS NORDIC SENSES..

HVAD SKAL DER SKE NU HVOR PT FORLØBET ER SLUT?

img_1981MIN LILLESØSTER OG JEG, DA VI LØB EN TUR I DYREHAVEN I MANDAGS ^^

Det kan vist ikke være gået nogens næse forbi, at vores 3 mdrs forløb med Lines Livsstil sluttede i torsdags. Det skrev jeg blandt andet DETTE indlæg om, hvor jeg samtidigt delte mine resultater fra den sidste måling/vejning. Og i samme ombæring har jeg fået en håndfuld beskeder fra nysgerrige læsere der vil vide: Hvad skal der så ske nu?

Og det er et godt spørgsmål faktisk. For hvordan kommer man videre herfra?

Nu har vi været i et intensivt forløb på 3 måneder hvor vi er blevet pisket af Line 2 gange om ugen og den resterende tid er blevet vejledt i hvor meget og hvordan vi skal træne. Vi har ydermere fulgt en kostplan og nogle guidelines, som har hjulpet os til at lykkeds med at tabe os. Og så har vi – vigtigst af alt – haft Line til at motivere og guide os. Ligeledes har vi skulle “stå til regnskab” en gang om måneden, når hun kaldte os ind til måling/vejning. Det er alt sammen noget der skubber for vildt til motivationen og det har gjort en alt afgørende forskel for os. Jeg kan med hånden på hjertet sige at jeg aldrig ville have opnået de samme resultater uden Line (og Lau 😉 ).

Men nu er det jo slut, så hvordan opretholder man gnisten? For mit vedkommende har det været vigtigt at sætte mig nogle nye mål. Jeg har derfor skrevet 4 mål/guidelines ned, som jeg vil forsøge at efterleve:


MINE NYE MÅL.
– Jeg ønsker
stadigvæk at træne 4-5 gange om ugen. Her har jeg heldigvis stadig en makker i Lau. 

– Jeg ønsker at holde mig på 1500 kalorier om dagen (med plads til snyd indimellem).
– Jeg ønsker at fortsætte mit vægttab, så jeg kan smide yderligere 3,5 kg.

– Jeg ønsker at træne mig op til at kunne løbe halvmaraton i September [LÆS INDLÆGGET HER]


Ovenfor er de målsætninger jeg har for mig selv. 3 af punkterne går hånd i hånd, for hvis jeg skal tabe de sidste 3,5 kg og dermed komme ned på 60 kg som er mit mål, så kræver det at jeg fortsætter med at træne hyppigt og stadigvæk tænker over min kost. Jeg kan ikke bare smide det hele ud af vinduet nu og sige “fuck det” blot fordi mit forløb med Line er slut. Så jeg har tænkt mig at fortsætte fulstændig som hvis hun stadigvæk var her. Og så har jeg købt batterier til min badevægt, så jeg kan følge lidt med i om jeg arbejder mig i den rigtige retning. Det burde kunne lade sig gøre!

Det andet mål med at løbe et halvmarathon er noget jeg har drømt om længe. Det har ligesom altid været på min “bucket list”. Men det er først nu at det virker realistisk at kunne træne op til det. Så nu skal jeg bare have købt et startnummer og fundet en “løbeplan” der kan træne mig op. Det ville fandme være en kæmpe personlig sejr at klare sig igennem sådan et løb!

Det var lidt om min “plan” i forhold til træning og kost, nu hvor jeg står på egne ben. Hvis i har nogle spørgsmål er i mere end velkomne til at smide en kommentar 🙂

FBhow-to-add-social-media-icons1 BLhow-to-add-social-media-icons1 IGhow-to-add-social-media-icons1

   

4 kommentarer

  • Pernille

    1500 kalorier er godt nok lidt for en voksen kvinde der træner 5 gange om ugen

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Christina Barré

      Du kan faktisk spise rigtig meget mad og stadigvæk holde dig indenfor 1500 kalorier 🙂 Det er overhovedet ikke svært og jeg har aldrig nogensinde gået og været sulten eller lignende. Det kommer bare an på at spise det rigtige 🙂 Jeg er blevet vurderet til at kunne holde mig på 1500 kalorier ud fra min krop og mine mål og det vægttab jeg skulle opnå 🙂 Af en professionel træner og kostvejleder. Så jeg er sikker på at hun har haft styr på det 🙂 Og som sagt, selvom 1500 kalorier ikke lyder af meget, så er det faktisk ret meget mad og store mængder du kan spise, hvis bare du vælger ordentlige råvarer og sunde alternativer 🙂 Tror mange ville blive overrasket over hvor meget mad vi faktisk har spist imens vi har været “på kur”.

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Ida

    Vil du ikke dele hvad du spiser på en dag hvor du skal holde dig på 15000 kcal? 🙂

    Og held og lykke med målene, god idé at skrive dem ned, så bliver det ligesom mere håndgribeligt. 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

EN BEHANDLING JEG SENT VIL GLEMME: NUORI TREATMENT SUPRÈME HOS NORDIC SENSES..