• ···
INDIMELLEM ER DET RART AT BLIVE DULLET OP..

En status på træning, vægttab og marathon..

img_5275Jeg træner, træner og træner på livet løs. Og løber mange og lange ture – lange for mig så at sige 😉 Men hvad er egentligt status med det hele? Tænker det er på tide med en update:


Status på vægttab: 

Mit mål om at ramme 60 kg (og blive der) er stadigvæk indenfor rækkevide. Men min vægt svinger helt sindsygt meget i disse dage – formentligt på grund af alle de ting jeg går igennem på privatfronten. Og fordi jeg virkelig er kommet ind i en “dårlig rytme” hvor jeg drikker Aperol og rose flere gange om ugen. Men sådan er det hvert år. Sommer og dejligt vejr = massere af fest og sociale arrangementer. Lige pt ligger jeg og vejer mellem 60,3 kg og 63,5 kg. Håber snart at få lidt styr på mine mad-rutiner igen, så jeg kan tabe de sidste kilo på en sund og fornuftig måde.

Status på løbetræningen: 

Det går rigtig godt i forhold til mit løb. Jeg følger Stine’s program slavisk og vi har også haft en enkelt træning sammen, som jeg nok skal uddybe i et særskilt indlæg. Så jeg er faktisk overraskende optimistisk i forhold til at skulle løbe mit første halvmarathon til September. Dog er der lige et par kilometer endnu 😉 Den længste distance jeg har været på indtil videre er 13K.

Status på alt det andet træning: 

Udover at drikke rose og løbe massere af ture (Haha 😉 ) træner jeg også stadigvæk oppe i Repeat. Her er det primært styrketræning som skal hjælpe mig på mine løbeture, men også med henblik på vægttab og en mere tonet krop. Når jeg er i Repeat er jeg takket være vores forløb med Line, relativt selvkørende. Så det er rigtig rart! Dog kan jeg godt mærke at det trækker i mig efter at komme udenfor, når vejret er så godt. Så jeg tror jeg skal have gang i noget undendørs træning snart 🙂 Udover styrketræningen er jeg begyndt til JO:GA som jeg primært bruger til udstræk og smidighed. Og så har jeg netop sagt ja til en “21 dages challenge” hos Senses som blandt andet indebære HOT YOGA, så det er jeg virkelig spændt på 😀
img_5811img_6053img_6428

FBhow-to-add-social-media-icons1 BLhow-to-add-social-media-icons1 IGhow-to-add-social-media-icons1

   

6 kommentarer

  • Sofie

    Hvor mange gange om ugen løber + træner du mon så? Det virker meeeeget i min øjne. Men det handler nok om prioritering af sin tid!

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Christina Barré

      Jeg træner omkring 4-5 gange 🙂 Blanding af løb og styrke.

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Kirsten

    Hej 🙂 jeg er lidt nysgerrig på hvorfor du gerne vil tabe dig, for du er jo tynd og rigtig pæn nu 🙂

    Tror du, at du vil kunne holde af din krop når du har tabt 3 kg?

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Christina Barré

      Mange tak for komplimentet 🙂 Ja jeg forventer da helt sikkert at blive glad og tilfreds med min krop, det er hele formålet 🙂 Kram

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Tina KH

    Det er virkelig super flot, så godt du hænger i 🙂
    Jeg er selv i sving med en tilsvarende livsstil.
    Gode sommerdage ønskes du!

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

INDIMELLEM ER DET RART AT BLIVE DULLET OP..